Oppo serwis premium Find X8 z darmową wymianą ekranu
Oppo z dumą ogłasza nową usługę Premium, dedykowaną serii Find X8, której premierę zaplanowano na listopad. Celem jest zapewnienie użytkownikom poczucia komfortu przy posiadaniu flagowca w wyższej cenie, zwłaszcza w kluczowych rynkach.
Modele Oppo Find X8 i Find X8 Pro objęte są międzynarodową gwarancją w 62 krajach oraz regionach. Użytkownicy mogą korzystać z lokalnych centrów serwisowych Oppo w celu uzyskania wsparcia, napraw, konserwacji oraz aktualizacji oprogramowania. Warto zaznaczyć, że Oppo zatrudniło oraz przeszkolilo ponad 12,000 przedstawicieli obsługi klienta oraz inżynierów na całym świecie, aby pomóc w serwisie telefonów.
W ramach nowej usługi, właściciele serii Find X8 w takich krajach jak Indonezja, Wietnam czy Malezja będą mogli skorzystać z bezpłatnego programu ochrony ekranu. Obejmuje on jednorazową, darmową wymianę ekranu w przypadku uszkodzenia. Co więcej, gwarancja została przedłużona o dodatkowe 12 miesięcy.
W wybranych rynkach użytkownicy będą mogli skontaktować się z infolinią, gdzie przedstawiciel pokieruje ich do centrów serwisowych offline. Tam będą mieli dostęp do przyspieszonych ścieżek obsługi oraz otrzymają telefon zastępczy, dopóki ich urządzenie będzie w naprawie. Centra serwisowe oferują również usługi konserwacyjne, na przykład czyszczenie urządzeń.
W przypadku braku pobliskiego serwisu offline, Oppo dostarczy bezpłatne usługi serwisowe, które umożliwiają wysyłkę urządzenia, więc użytkownicy mogą być pewni standardu napraw.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat dostępnych usług w swoim regionie, warto odwiedzić stronę internetową Centrum Serwisowego Oppo.