Oppo wprowadza Premium Service dla Find N5

Oppo zaprezentowało program Premium Service dla swojego modelu Find N5, który miał premierę 20 lutego. Uważany jest za jeden z najlepszych składanych smartfonów na rynku, oferując zaawansowany chipset oraz ultra-cienki design.
Dziś Oppo ogłosiło wprowadzenie nowej usługi, która ma na celu zapewnienie użytkownikom szybkiego wsparcia oraz spokoju ducha. Program Premium Service będzie dostępny w 75 krajach i regionach na całym świecie.
Wszyscy właściciele smartfona Oppo Find N5 mogą korzystać z międzynarodowej gwarancji, która obejmuje ekskluzywną infolinię VIP, dostępną w przypadku jakichkolwiek problemów. Dodatkowo, dedykowana linia obsługi klienta zapewnia spersonalizowane wsparcie w kwestiach związanych z produktem.
Oppo dysponuje specjalnie przeszkoloną kadrą techników oraz inżynierów, którzy zajmują się ewentualnymi problemami. W niektórych krajach oferowane są również darmowe osłony na ekran, telefony zastępcze oraz bezpłatne usługi naprawy w niespodziewanych sytuacjach.
Chociaż Oppo wprowadza te ekskluzywne usługi na całym świecie, model Find N5 jest obecnie dostępny tylko w kilku wybranych rynkach, takich jak Singapur, Malezja, Chiny, Hongkong oraz Meksyk. Jego cena wynosi 2500 SGD, co odpowiada nieco ponad 1850 dolarów amerykańskich lub 1800 euro za wersję 16/512 GB.