Oppo wprowadza Premium Service dla Find N5

Oppo wprowadza Premium Service dla Find N5

Oppo zaprezentowało program Premium Service dla swojego modelu Find N5, który miał premierę 20 lutego. Uważany jest za jeden z najlepszych składanych smartfonów na rynku, oferując zaawansowany chipset oraz ultra-cienki design.

Dziś Oppo ogłosiło wprowadzenie nowej usługi, która ma na celu zapewnienie użytkownikom szybkiego wsparcia oraz spokoju ducha. Program Premium Service będzie dostępny w 75 krajach i regionach na całym świecie.

Wszyscy właściciele smartfona Oppo Find N5 mogą korzystać z międzynarodowej gwarancji, która obejmuje ekskluzywną infolinię VIP, dostępną w przypadku jakichkolwiek problemów. Dodatkowo, dedykowana linia obsługi klienta zapewnia spersonalizowane wsparcie w kwestiach związanych z produktem.

Oppo dysponuje specjalnie przeszkoloną kadrą techników oraz inżynierów, którzy zajmują się ewentualnymi problemami. W niektórych krajach oferowane są również darmowe osłony na ekran, telefony zastępcze oraz bezpłatne usługi naprawy w niespodziewanych sytuacjach.

Chociaż Oppo wprowadza te ekskluzywne usługi na całym świecie, model Find N5 jest obecnie dostępny tylko w kilku wybranych rynkach, takich jak Singapur, Malezja, Chiny, Hongkong oraz Meksyk. Jego cena wynosi 2500 SGD, co odpowiada nieco ponad 1850 dolarów amerykańskich lub 1800 euro za wersję 16/512 GB.