OnePlus wprowadza program na problem zielonej linii
Firma OnePlus ogłosiła nowy program mający na celu rozwiązanie problemu zielonej linii, który dotyka modeli z wyświetlaczem AMOLED w ich ofercie. Kwestia ta zyskała znaczną uwagę wśród użytkowników, szczególnie w Indiach, dlatego firma opracowała plan składający się z trzech kroków.
Program, nazwany 'OnePlus Green Line Worry-Free Solution', ma na celu zniwelowanie problemu zielonej linii, który, według firmy, wynika z wielu czynników, a nie jednego konkretnego. W ramach tego programu zostanie wzmocniona struktura wyświetlacza, przeprowadzone rygorystyczne kontrole jakości oraz zaoferowana przedłużona gwarancja na wyświetlacz.
Pierwszym krokiem w tym procesie jest wprowadzenie wzmocnionej warstwy bondingowej krawędzi (Enhanced Edge Bonding Layer) w wszystkich wyświetlaczach AMOLED OnePlus. Warstwa ta wykorzystuje materiał do uszczelniania krawędzi PVX, który działa jak Bariera, znacząco spowalniając przenikanie wilgoci i tlenu w czasie, co przedłuża żywotność wyświetlacza.
Drugim krokiem są rygorystyczne kontrole jakości, które obejmują ponad 180 testów symulujących ekstremalne warunki rzeczywiste. Wyświetlacze przechodzą również tzw. test 'Double 85', który wystawia je na działanie wysokiej temperatury 85°C oraz 85% wilgotności przez dłuższy czas.
Na koniec OnePlus oferuje dożywotnią gwarancję na problem zielonej linii we wszystkich swoich modelach smartfonów, zarówno nowych, jak i używanych, co czyni ich pierwszą marką, która to robi. Jeśli twoje urządzenie boryka się z tym problemem, otrzymasz nowy wyświetlacz nawet w przypadku, gdy telefon jest poza gwarancją.
Problem zielonej linii nie jest nowy i dotyczyły go różne marki, w tym Samsung, Google, Vivo, Nothing, Motorola i inne. Przyczyna tego zagadnienia pozostaje nieznana, a OnePlus sugeruje, że może wynikać z kombinacji różnych czynników. W przypadku problemów, należy skontaktować się z producentem, niezależnie od statusu gwarancji.