Nowe smartfony Alcatel w Indiach

Nowe smartfony Alcatel w Indiach

Przygotujcie się na nową gamę telefonów Alcatel! Okazuje się, że TCL przez cały ten czas trzymało markę Alcatel dla telefonów. Chińska firma uzyskała licencję na tę markę od Nokii i już niedługo ją ponownie wprowadzi na rynek.

Wkrótce w Indiach zadebiutuje cała seria smartfonów Alcatel, które będą częścią inicjatywy "Make in India". Marka planuje również stworzenie ogólnokrajowej sieci serwisowej, a oferta produktów będzie zawierała innowacyjne rozwiązania patentowe, które na razie pozostają tajemnicą.

Warto wspomnieć, że ostatnim modelem Alcatela przed nadchodzącymi nowościami był Alcatel 1B z 2022 roku. Jeśli chodzi o projekt, oczekujcie, że telefony będą „inspirowane francuską estetyką”, cokolwiek to znaczy. Alcatel zamierza stawiać na smartfony z rysikiem i chce zaoferować luksusowe funkcje w rozsądnych cenach. Telefony będą łączyły "design, funkcjonalność i doświadczenie użytkownika".

Niestety, obecnie brak szczegółowych informacji, ale posłuchajmy, co na temat planów marki mówią jej przedstawiciele.

Na początek Atul Vivek, dyrektor ds. biznesowych:

„W Alcatel nasza wizja dla Indii polega na demokratyzacji innowacji, by wprowadzić luksusowe funkcje w zasięgu szerszej publiczności. Nasze urządzenia doskonale łączą styl z wydajnością, odpowiadając na potrzeby entuzjastów technologii, miejskich aspirantów, modnych konsumentów i cyfrowych nomadów. Wierzymy, że technologia powinna być nie tylko potężna, ale także odzwierciedlać najnowsze trendy. Z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie produktów, które wcielają tę filozofię w indyjskim rynku.”

Następnie Ansh Rathi, dyrektor operacyjny:

„Rozwijając naszą obecność w Indiach, od pierwszego dnia wspieramy inicjatywę 'Made in India', koncentrując się na lokalnej produkcji. Dzięki wytwarzaniu naszych urządzeń w kraju, zamierzamy poprawić efektywność łańcucha dostaw, zapewniając najwyższą jakość i wspierając rozwijający się ekosystem technologiczny Indii. Ten strategiczny krok nie tylko wzmacnia nasze zobowiązanie wobec indyjskiego rynku, ale także wspiera naszą misję, aby nowoczesna technologia była bardziej dostępna i przystępna dla konsumentów.”