LG prezentuje usługę Radio+ do strumieniowania
LG ogłosiło uruchomienie nowej usługi strumieniowej zatytułowanej Radio+, która będzie dostępna w telewizorach inteligentnych marki. Jest to usługę wspieraną przez reklamy, która oferuje bogaty zestaw treści audio, w tym podcasty z różnych platform oraz tradycyjne programy radiowe, dzięki współpracy z dostawcą Radioline.
Radio+ wyróżnia się imponującą liczbą dostępnych kanałów - w Stanach Zjednoczonych użytkownicy mogą wybierać spośród ponad 14 500 kanałów, a w Korei dostępnych jest ponad 440 kanałów.
W amerykańskiej wersji Radio+ można znaleźć popularne podcasty takich źródeł jak NPR, CNN Radio, Fox Radio oraz The Joe Rogan Experience, a także lokalne stacje radiowe i podcasty dostępne w Korei.
Aplikacja Radio+ zawiera również stronę „Featured”, na której użytkownicy będą mogli zapoznać się z aktualnymi trendami muzycznymi oraz najnowszymi hitami.
Jak uzyskać dostęp do Radio+? Wystarczy mieć telewizor LG z systemem webOS 6.0 lub nowszym, aby pobrać aplikację bezpośrednio ze sklepu LG Content Store. Warto zaznaczyć, że usługa Radio+ będzie dostępna również w aplikacji LG ThinQ w 2025 roku.