iQOO wchodzi na rynek offline w Indiach

iQOO wchodzi na rynek offline w Indiach

Firma iQOO rozpocznie sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem kanałów offline w Indiach już od przyszłego miesiąca. Od momentu debiutu w 2020 roku, kiedy to wprowadzono model iQOO 3, wszystkie urządzenia marki były dostępne wyłącznie przez oficjalną stronę internetową oraz Amazon.in.

Według raportu Gadgets360, marka stworzona przez vivo planuje zadebiutować w indyjskim rynku offline już w grudniu. Źródła informują, że iQOO zacznie sprzedawać swoje produkty w sklepach ekskluzywnie do vivo oraz innych placówkach detalicznych. Klienci będą mieli szansę na bezpośrednie zapoznanie się z urządzeniami iQOO przed zakupem, co dotychczas nie było możliwe, ponieważ marka koncentrowała się wyłącznie na sprzedaży online.

Spekuluje się, że oficjalne ogłoszenie w tej sprawie może zostać dokonane 3 grudnia podczas wydarzenia premierowego modelu iQOO 13 w Indiach. Indyjskie wersje iQOO 13 będą miały takie same specyfikacje jak ich chińscy odpowiednicy, z tym że będą działały na systemie Funtouch OS zamiast OriginOS oraz będą miały nieco mniejszą baterię o pojemności 6000 mAh zamiast 6150 mAh. W Indiach dostępne będą dwa warianty kolorystyczne - Legend oraz Nardo Grey.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą recenzją iQOO 13, aby dowiedzieć się więcej na temat tego urządzenia, a po niej obejrzyjcie zdjęcia zrobione tym telefonem podczas briefingu medialnego w Dubaju.