Amazon uruchamia Haul: nowy konkurent Temu

Amazon uruchamia Haul: nowy konkurent Temu

Amazon postanowił zareagować na ekspansję Temu i Shein, wprowadzając na rynek swojego konkurenta - Haul. To nowa platforma zakupowa, gdzie wszystkie dostępne produkty kosztują mniej niż 20 dolarów, z większością za mniej niż 10 dolarów.

Dostawa zajmuje od jednego do dwóch tygodni i jest bezpłatna przy zamówieniach powyżej 25 dolarów; w przeciwnym razie koszt wynosi 3,99 dolarów. Zwracanie produktów jest darmowe w ciągu 15 dni dla towarów powyżej 3 dolarów. Kupując za więcej niż 50 dolarów, klienci otrzymują 5% zniżki, a przy zamówieniach powyżej 75 dolarów zniżka wynosi 10%.

Jednakże, Haul jest obecnie dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych i jest to platforma wyłącznie mobilna. Aby z niej skorzystać, należy skorzystać z aplikacji Amazon, wyszukać sekcję Haul lub odwiedzić stronę amazon.com/haul w przeglądarce urządzenia mobilnego.

Amazon zapewnia, że starannie weryfikuje produkty oferowane przez sprzedawców na Haul, aby klienci mogli być pewni, że kupują rzeczy "bezpieczne, autentyczne i zgodne z obowiązującymi regulacjami". Firma obiecuje, że "dopiero się rozkręca" z Haul i będzie "nadal innowować oraz doskonalić doświadczenia zakupowe".